3youn
بسم الله الرحمن الرحيم

عزيزي الزائر عزيزتي الزائره يرجي تسجيل الدخور اذا كنت عضو معانا في المنتدى او التسجيل اذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام لاسرتنا يشرفنا تسجيلك معانا....

شكرا........اداره المنتدى flower Arrow
3youn
بسم الله الرحمن الرحيم

عزيزي الزائر عزيزتي الزائره يرجي تسجيل الدخور اذا كنت عضو معانا في المنتدى او التسجيل اذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام لاسرتنا يشرفنا تسجيلك معانا....

شكرا........اداره المنتدى flower Arrow
3youn
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3youn

عيون الحب عيون الشعر عيون لاجمل عيون

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الي عبير قلبي وروحي وعمري
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 6:44 pm من طرف dr_elmougy

» الحب عن طريق النت
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 6:35 pm من طرف dr_elmougy

» لماذا تبكي النساء بسهوله؟؟
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 8:46 am من طرف nona la rose

» تنويه لكل اعضاء المنتدي
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:13 pm من طرف nona la rose

» أجمل الصور العارية
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:09 pm من طرف nona la rose

» عمرك حسيت احساس زي ده؟؟؟؟
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:09 am من طرف nona la rose

» اصل كلمه مبرووووك
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الإثنين فبراير 07, 2011 4:54 am من طرف dr_elmougy

» أسرار قلوب الكبار << ^ـ^
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الخميس يناير 20, 2011 2:29 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» المرافعه القاتلة
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الجمعة يناير 07, 2011 3:55 am من طرف dr_elmougy

» سؤال للشباب؟؟
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:32 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» ما يسحر العيون وان كانت هى ذاتها ساحره
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:24 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» كيف تموت الملائكة وماذا تطلب فى لحظاتها الأخيرة
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:19 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

»  اقفل انت ..لأ اقفلى انتى .. لا اقفل انت ..لا اقفلى انتى
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:12 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» خبر عاجل جداااااا ..ظهور احدى علامات الساعة الصغرى !!!
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 12:45 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» معلومة جميلة جدا عن الملائكة
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الأحد يناير 02, 2011 11:57 pm من طرف angel dream

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
lolo
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Poll_rightيوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Poll_centerيوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Poll_left 
dr_elmougy
يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Poll_rightيوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Poll_centerيوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Poll_left 
nona la rose
bondok
dentist
ملاك وضحكته هلاك >>رورو
nasom
angel dream
dr_antilove
ayman_shaisha
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 59 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 59 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 63 بتاريخ الجمعة سبتمبر 27, 2024 7:24 am
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث

يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nona la rose
عضو برونزي
عضو برونزي
nona la rose

انثى عدد المساهمات : 137

يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Empty
مُساهمةموضوع: يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات   يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الأربعاء يوليو 14, 2010 9:32 pm

هي: حبيبى انت جيت .... ؟

هو :-ايوة يا حبيبتى امال خيالى .. انتى مش شايفة اسمى اون لاين ؟ يبقى انا جيت ..ده سؤال يا سوسو ؟

هي :آسفة يا حبيبي .. اصل فرحتى بظهورك طيرت عقلى
ها ...قوللى بقى
عملت ايه امبارح اما خرجت انا اوف لاين ؟

هو:ما عملتش حاجة ابدا ... قعدت فى رووم اسمع اغانى ..

هي: آه , واظن الست دلوعة كانت موجودة ..

هو:وحياتك كانت موجودة بس عملتلها بلوك ..

هي:ممممم
يعنى مكلمتهاش

هو:لا .

هي:ولا حتى هاى .

هو:لا هى سلمت عليا فى الرووم قبل ما اعمللها بلوك و انا قلتلها برب

هي:اها
طب كويس
يا ريت تعمللها ديليت خالص من الليست

هو:عينيه يا حبيبتى انتى تؤمرينى بس

الجزء التانى

هو:أخيرا يا حبيبتى اتجوزنا و اتقفلت علينا رووم واحدة

هي:ايوة يا حبيبى أخيرا
بس مال الصوت بيقطع هنا ليه ؟

هو:يا ستى واحنا هانعوز الصوت فى ايه
_اعملى ميوت

هي:ههههههههه على رأيك...

هو:باقوللك ايه ؟

هى:ها

هو:عملتى باس وورد للروم , احسن نلاقى الناس جاية

هي:اطمن عملت باس وورد طبعا و لا يهمك
بعدين انت بقيت آدمن البيت
يعنى اى حد مش على مزاجك
باند على طول

يوم الطلاق

هو:انتى يا ولية ..

هي:أنا ولية ..
انت ناسى أد ايه حفيت عليا فى الروومات و الماسينجرات ؟
ان كنت ناسى افكرك

هو:كان يوم اسود ياختى يوم ما عملتلك آد
'add'
يا ريتنى كنت برب'brb'
و لا ديس كونيكت مكنتش شفت خلقتك

هي:نعم نعم
مالها خلقتى .. مش كنت بتموت عشان تشوفنى على الكام
وكل شوية تقوللى فين كامك

هو:كنت أعمى و أضبش و أطرش .. ارتحتى

هى:يا خاين يا غدار
يخونك اللى بيننا؟
ده احنا بيننا روومات و هىء ومىء و دوت و كوم
يخونك الإنفيتات اللى كنت بابعتهالك عشان تبقى جنبى فى الروومات
خلاص نسيت الإيميلات و السهرات
انت أكيد فى مخك فيروس عاوزلك فورمات
بقى يرضيكم ياهووووووووو
ياخدنى أون لاين
يرمينى أوف لاين
منك لله
من النهاردة انت إنفيزيبل فى حياتى

هو::وانتى ريموف بالتلاته
lolo
مشرف
مشرف
lolo

انثى الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 217
تاريخ الميلاد : 18/06/1992

مُساهمةموضوع: رد: يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات   يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الأربعاء يوليو 14, 2010 11:46 pm

هههههههه حلوة اوي والمفروض اصلا هيا واحنا كلنا نعمل ريموف وديليت كمان لكل الرجاله الا.............
dr_elmougy
Admin
Admin

ذكر الابراج : السمك عدد المساهمات : 157
تاريخ الميلاد : 28/02/1988
المزاج : GOOD

مُساهمةموضوع: رد: يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات   يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الخميس يوليو 15, 2010 7:08 pm

ههههههههههه يا بنتي دا لعب عيال ممكن بس يتعرفو كده بس اللي جاي مينفعش فيه كده خالص....موضوع جاااااامد يا نونا تسلم ايديكي

يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات %C3%99%CB%86%C3%98%C2%B1%C3%98%C2%AF%C3%99%E2%80%A1%2B%C3%98%C2%A8%C3%99%E2%80%A0%C3%99%EF%BF%BD%C3%98%C2%B3%C3%98%C2%AC%C3%99%C5%A0
bil
عضو جديد
عضو جديد
bil

انثى الابراج : العقرب عدد المساهمات : 13
تاريخ الميلاد : 15/11/1991

مُساهمةموضوع: رد: يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات   يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات Icon_minitime1الجمعة يوليو 16, 2010 11:21 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه
تستاهل علشان حبت واحد من على شات

يوميات زوجين اتجوزوا من ع الشات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يوميات فاشل فى الكلية... خرااااااافه
» يوميات صاحبى الشاب الفافى