3youn
بسم الله الرحمن الرحيم

عزيزي الزائر عزيزتي الزائره يرجي تسجيل الدخور اذا كنت عضو معانا في المنتدى او التسجيل اذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام لاسرتنا يشرفنا تسجيلك معانا....

شكرا........اداره المنتدى flower Arrow
3youn
بسم الله الرحمن الرحيم

عزيزي الزائر عزيزتي الزائره يرجي تسجيل الدخور اذا كنت عضو معانا في المنتدى او التسجيل اذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام لاسرتنا يشرفنا تسجيلك معانا....

شكرا........اداره المنتدى flower Arrow
3youn
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3youn

عيون الحب عيون الشعر عيون لاجمل عيون

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الي عبير قلبي وروحي وعمري
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 6:44 pm من طرف dr_elmougy

» الحب عن طريق النت
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 6:35 pm من طرف dr_elmougy

» لماذا تبكي النساء بسهوله؟؟
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 8:46 am من طرف nona la rose

» تنويه لكل اعضاء المنتدي
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:13 pm من طرف nona la rose

» أجمل الصور العارية
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:09 pm من طرف nona la rose

» عمرك حسيت احساس زي ده؟؟؟؟
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:09 am من طرف nona la rose

» اصل كلمه مبرووووك
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الإثنين فبراير 07, 2011 4:54 am من طرف dr_elmougy

» أسرار قلوب الكبار << ^ـ^
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الخميس يناير 20, 2011 2:29 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» المرافعه القاتلة
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الجمعة يناير 07, 2011 3:55 am من طرف dr_elmougy

» سؤال للشباب؟؟
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:32 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» ما يسحر العيون وان كانت هى ذاتها ساحره
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:24 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» كيف تموت الملائكة وماذا تطلب فى لحظاتها الأخيرة
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:19 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

»  اقفل انت ..لأ اقفلى انتى .. لا اقفل انت ..لا اقفلى انتى
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:12 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» خبر عاجل جداااااا ..ظهور احدى علامات الساعة الصغرى !!!
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 12:45 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» معلومة جميلة جدا عن الملائكة
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الأحد يناير 02, 2011 11:57 pm من طرف angel dream

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
lolo
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Poll_rightقاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Poll_centerقاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Poll_left 
dr_elmougy
قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Poll_rightقاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Poll_centerقاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Poll_left 
nona la rose
bondok
dentist
ملاك وضحكته هلاك >>رورو
nasom
angel dream
dr_antilove
ayman_shaisha
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 16 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 16 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 17 بتاريخ الجمعة سبتمبر 27, 2024 5:51 am
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث

قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه

كاتب الموضوعرسالة
nona la rose
عضو برونزي
عضو برونزي
nona la rose

انثى عدد المساهمات : 137

قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Empty
مُساهمةموضوع: قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه   قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه Icon_minitime1الجمعة أغسطس 13, 2010 4:26 am

قال ستات قال

بداية الهجوم
مين معااااااااااااااااااااااااااااااااي

قصة حياة البت فى عجالة سريع

و الله دة من سردي الان

القذيفة الاولى
البنت من صغرها مرعوبة متعرفش تعمل حاجة بدون الولد
و للاسف الولد هو اللى أخدها على كدةو خلاها تتنطط عليةVery Happy

لما تكبر شوية

مبعرفش تنام فى الضلمة لازم يطلعوا عنينا و عنين اللى جبونا و هما نيمين
يعنى مستحملين شرهم ليل نهار و لا حول و لا قوة الا بالله

دخلت المدرسة تضحك عليها القلم ضاع المسطرة ضاعت البراية ضاعت
و تروح لخوها الحقنى الحقنى اتسرقت

ما هى لو فايقة لحجاتها كانت عرفت تسيطر على نفسها
لكن نقول اية الماتوول متوول و لو علقو !!!!!!!!!:mad:

دخلت الاعدادية مطلعة عين اهلها عاوزة كتاب كذا عاوزة كتاب مش عارف اية و الله بتطلب
طلبات أكتر من الولد بالاف المرات
مش مقدرةالراجل الغلبان اللى طالع عينة عشان خاطرها

تروح كل شوية تكذب لمها اخوي ضربنى اخوي قرصنى ايه الخنقة دي
و الله انا لو مكان امها لكنت ولعت فيها هههههههههههه طبعا عشان تعمل لنفسها حس فى البيت

دخلت الثانوى جايبة لاقاربها الكافية فلان عكسنى النهارد اسمة كذا
يروح اخوة يتشاكل عشانها و يدخل الطوارئ بسببها و هى و لا هي هنا
طيب اية اللى خالاكى تلبسى هدوم قصيرة عشان تتعكسي
تيجي تقولها كدة تقوم حاطة اديها فى وسطها و تقولك اشو حابس حابس بيطلعوا الساعة كام دول
و الله بجد انا ركبتى مبتبنش من الجيبة

تدخل على الجامعه دي عاوزة منتدي بحالة اتكلم فية مش موضوع

يا سووووووووووووووووووووادى ببغاء داخل الجامعه قوس قزح ماش على الارض
و مشي فى الجامعه و لا هي حاسة بنفسها ياشتتتتتتتتتتتتتتتتاتي

لا عارفة تقعد ما هى لو قاعدت الجيبة قصيرة و لا عارفة تقف الكعب العالى وجع وسطها

و انتى اية اللى جابرك على كدة

دي بس بداية كتبتها على السريع فى اقل من 5 دقائق

انتوا اللى فتحتوا على نفسكوا ابواب جهنم

قاتل ستات قال يالا عشان الشباب ميزعلوش ويقولوا ان عندي تفرقه عنصريه هههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-