3youn
بسم الله الرحمن الرحيم

عزيزي الزائر عزيزتي الزائره يرجي تسجيل الدخور اذا كنت عضو معانا في المنتدى او التسجيل اذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام لاسرتنا يشرفنا تسجيلك معانا....

شكرا........اداره المنتدى flower Arrow
3youn
بسم الله الرحمن الرحيم

عزيزي الزائر عزيزتي الزائره يرجي تسجيل الدخور اذا كنت عضو معانا في المنتدى او التسجيل اذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام لاسرتنا يشرفنا تسجيلك معانا....

شكرا........اداره المنتدى flower Arrow
3youn
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3youn

عيون الحب عيون الشعر عيون لاجمل عيون

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الي عبير قلبي وروحي وعمري
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 6:44 pm من طرف dr_elmougy

» الحب عن طريق النت
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 6:35 pm من طرف dr_elmougy

» لماذا تبكي النساء بسهوله؟؟
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 8:46 am من طرف nona la rose

» تنويه لكل اعضاء المنتدي
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:13 pm من طرف nona la rose

» أجمل الصور العارية
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:09 pm من طرف nona la rose

» عمرك حسيت احساس زي ده؟؟؟؟
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:09 am من طرف nona la rose

» اصل كلمه مبرووووك
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الإثنين فبراير 07, 2011 4:54 am من طرف dr_elmougy

» أسرار قلوب الكبار << ^ـ^
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الخميس يناير 20, 2011 2:29 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» المرافعه القاتلة
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الجمعة يناير 07, 2011 3:55 am من طرف dr_elmougy

» سؤال للشباب؟؟
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:32 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» ما يسحر العيون وان كانت هى ذاتها ساحره
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:24 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» كيف تموت الملائكة وماذا تطلب فى لحظاتها الأخيرة
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:19 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

»  اقفل انت ..لأ اقفلى انتى .. لا اقفل انت ..لا اقفلى انتى
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:12 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» خبر عاجل جداااااا ..ظهور احدى علامات الساعة الصغرى !!!
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 12:45 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» معلومة جميلة جدا عن الملائكة
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الأحد يناير 02, 2011 11:57 pm من طرف angel dream

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
lolo
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Poll_rightتعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Poll_centerتعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Poll_left 
dr_elmougy
تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Poll_rightتعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Poll_centerتعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Poll_left 
nona la rose
bondok
dentist
ملاك وضحكته هلاك >>رورو
nasom
angel dream
dr_antilove
ayman_shaisha
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 13 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 13 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 69 بتاريخ الجمعة سبتمبر 27, 2024 7:25 am
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث

تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bondok
عضو مميز
عضو مميز

ذكر عدد المساهمات : 103

تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Empty
مُساهمةموضوع: تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه    تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الأربعاء أغسطس 11, 2010 8:29 am

بسم الله الرحمن الرحيم

فى البدايه بقول لكل الى فى المنتدى انا طبعا مبوجهشى الكلام ده لحد معين

بصراحه انا هاول و جهة نظرى الخاصه فى البنات

1- البنت الروشه

وديه بقى بتبقى طبعا لبسه و متشيكه زياده عن اللزوم جدا يعنى اوفر
تفرح اوى لما تلاقى واحد بيعاكسهه
و كل يوم تلاقيها مع واحد شكل و فى الاخر طبعا بتشوف واحد عبيط مش مكان بعيد عنها جدا علشان تتجوزو واهو مش عارف حاجه بقى

2-البنت الغداره
وديه بقى حكايه يعنى ممكن تصاحبك على انوه حب و بعد شهر مثلا تاولك خلينا اخوات احسن و تروح تاول لكل صحبتها جه اعد يعيط بقى لما اولتلو كده و النخع ده يعنى المعروف بتعهم

3-البنت الرايقه
تشيت معاك و تكلمك كل يوم و كل ساعه و كل دقيقه و مره و احده انت طبعا تيجى تاولها انا عاوز اقابلك تاولك فى الاول لا اصل بابا مش هيرضى يخرجنى
تيجى انت تكتشف فى الاخر انها واحده انت تعرفها و مصاحبه و احد من اصحابك كمان تيجى انت بقى تتخانق مع صحبك

4- البنت العبقريه

ديه بقى يا عم حكايتها حكايه

تصحبك و كل شويه تخرج معاك على انها رايحه الدرس و طبعا بتشتغل اهلها
فجاه تيجى لما تزها منك بقى بعد سنه ولا حاجه تاولك انت لازم تيجى تخطوبنى من اهلى انا متادملى واحد و اهلى موافقين عليه ومش عارفه اعمل ايه
انت بقى يا عانى تبقى مش عارف تعمل ايه

5- البنت الشرسه (صاحبه القلب الميت )

ديه تبقى معاك فى الاول ذى الحب الحقيقى بلظبط و شويه و تاولك ايه بقى
انت لازم تبعد عن صاحبك فولان و فولان وفولان ده انا كنت ماشيه فى الشارع و اعدم يعكسونى
انت طبعا عايش مخدوع و بكل بساطه مبقاش عندك اصحاب اصلا

تفضل و راك لحد لما تكرهك فى كل الناس و ف الاخر تاولك معطلكشى بقى

تلاقى نفسك عايش فى دوامه الحياه وحياتك بقت جحيم

6-البنت الطيبه فوق اللازم

ديه تعيش معاك قصه الحب زيك بلظبط و تحاول طبعا تشيل عنك الهم و متزعلكشى لاكن فى الاخر حاجه من اتنين
1- تتحول و تلعب بيك و تلاقيها مع غيرك مع انها كانت كويسه بس بسبب طيبتها الزايده اصحابها بقى يلعبولها فى دماغها (متستغربوش موجوده والله)

2- زى الاولى بلظبط بس الفرق ان طيبتها تخلى اهلها يجوزوها غظب عنها وتبقى عايشه فى جحيم و انت بردو طبعا فى جحيم علطول

7-البنت الاصيله

ديه ممكن تتصاحب عليها من على النت او بنت الجران مثلا او زملتك موجودين من الاخر فى كل حته لاكن نادرين جدا
مهما حصل هتفضل معاك تتخاصمم و ترجع تصلحك مره و انت مره و تواجه علشانك اهلها و الدنيا كلها طبعا

و فى الاخر طبعا متستاهلشى والله من اى حد غير كل تقدير و احترام

و فى النهايه احب اقولكم يا شباب يا رب تقابلو ال 7 و يا بنات يا رب تكونم كلكم رقم 7

والله انا مبالغتش لاكن انا عشت زيكم و شفت كل الانواع ديه و جربت طبعا حاجه منهم مش مهم انهى بقى بس انا بردو مبالغتش

lolo
مشرف
مشرف
lolo

انثى الابراج : الجوزاء عدد المساهمات : 217
تاريخ الميلاد : 18/06/1992

مُساهمةموضوع: رد: تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه    تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الأربعاء أغسطس 11, 2010 8:45 am

والله يااستاذ احمد انا دلوقت فعلا بقيت اصدق ان مفيش بنات زي زمان اصلا من كل اللي بشوفه وبسمعه عن دي ودي
بس في الاخر ربنا يهديهم جميعا ويرجعو لعقلهم قبل فوات الاوان
bondok
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه    تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الأربعاء أغسطس 11, 2010 6:53 pm

ياااااااااااااااااااااااااااااار ب ربنا يسمع منك يارب
nona la rose
عضو برونزي
عضو برونزي
nona la rose

انثى عدد المساهمات : 137

مُساهمةموضوع: رد: تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه    تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الخميس أغسطس 12, 2010 5:13 am

-البنت الاصيله

ديه ممكن تتصاحب عليها من على النت او بنت الجران مثلا او زملتك موجودين من الاخر فى كل حته لاكن نادرين جدا
مهما حصل هتفضل معاك تتخاصمم و ترجع تصلحك مره و انت مره و تواجه علشانك اهلها و الدنيا كلها طبعا

و فى الاخر طبعا متستاهلشى والله من اى حد غير كل تقدير و احترام

دي فعلا موجوده زي ما الانواع اللي قلت عليها موجوده وبما انها اصيله مبتخدش حقها ف الاخر وياما هو يطلع ندل معاهاا او ندل برده
bondok
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه    تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه  Icon_minitime1الخميس أغسطس 12, 2010 8:26 am

هههههههههههههههه لا والله مش بيطلع ندل

تعالو شوفو انواع البنات منغير مبالغه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تامر لاحس دماغ البنات وعمرو لاحس دماغ الولاد؟
» انتي من اي انواع المراهقات ؟؟؟؟
» انتي من اي انواع المراهقات ؟؟؟؟
» انواع مشيات الاولاد(قرب قرب وانت هتضحك)
» الفرق بين طريقه اكل البنات وطريقه اكل الشباب هههههه