3youn
بسم الله الرحمن الرحيم

عزيزي الزائر عزيزتي الزائره يرجي تسجيل الدخور اذا كنت عضو معانا في المنتدى او التسجيل اذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام لاسرتنا يشرفنا تسجيلك معانا....

شكرا........اداره المنتدى flower Arrow
3youn
بسم الله الرحمن الرحيم

عزيزي الزائر عزيزتي الزائره يرجي تسجيل الدخور اذا كنت عضو معانا في المنتدى او التسجيل اذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام لاسرتنا يشرفنا تسجيلك معانا....

شكرا........اداره المنتدى flower Arrow
3youn
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

3youn

عيون الحب عيون الشعر عيون لاجمل عيون

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» الي عبير قلبي وروحي وعمري
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 6:44 pm من طرف dr_elmougy

» الحب عن طريق النت
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 6:35 pm من طرف dr_elmougy

» لماذا تبكي النساء بسهوله؟؟
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1السبت يونيو 04, 2011 8:46 am من طرف nona la rose

» تنويه لكل اعضاء المنتدي
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:13 pm من طرف nona la rose

» أجمل الصور العارية
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:09 pm من طرف nona la rose

» عمرك حسيت احساس زي ده؟؟؟؟
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الأحد مارس 13, 2011 7:09 am من طرف nona la rose

» اصل كلمه مبرووووك
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الإثنين فبراير 07, 2011 4:54 am من طرف dr_elmougy

» أسرار قلوب الكبار << ^ـ^
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الخميس يناير 20, 2011 2:29 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» المرافعه القاتلة
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الجمعة يناير 07, 2011 3:55 am من طرف dr_elmougy

» سؤال للشباب؟؟
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:32 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» ما يسحر العيون وان كانت هى ذاتها ساحره
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:24 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» كيف تموت الملائكة وماذا تطلب فى لحظاتها الأخيرة
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:19 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

»  اقفل انت ..لأ اقفلى انتى .. لا اقفل انت ..لا اقفلى انتى
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 3:12 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» خبر عاجل جداااااا ..ظهور احدى علامات الساعة الصغرى !!!
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الخميس يناير 06, 2011 12:45 am من طرف ملاك وضحكته هلاك >>رورو

» معلومة جميلة جدا عن الملائكة
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الأحد يناير 02, 2011 11:57 pm من طرف angel dream

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
lolo
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Poll_rightعاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Poll_centerعاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Poll_left 
dr_elmougy
عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Poll_rightعاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Poll_centerعاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Poll_left 
nona la rose
bondok
dentist
ملاك وضحكته هلاك >>رورو
nasom
angel dream
dr_antilove
ayman_shaisha
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 13 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 13 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 69 بتاريخ الجمعة سبتمبر 27, 2024 7:25 am
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث

عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
bondok
عضو مميز
عضو مميز

ذكر عدد المساهمات : 103

عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش    عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الإثنين أغسطس 02, 2010 6:01 am

ازيكوا يا شباب

ركزوا معايا متسرحوش
عشان مش هعيد تانى
الكل معايا يستعد !! تخيل البنت من دول ماشية وليكن فى الشارع او فى مول ودخلت نغاشيشك قوي وعايز تكلمها

قرب منها وفي صمت دامس ولازم تخليها تشوف عيونك

إفضل بص ليها

البنت طبعا هتتكسف وتبص الناحية التانية

انت هتطلع رخم وتقرب جنبها تقولها ياه إية العيون الجميلة دي عيونك جميلة زي القطط بالظبط

هية هتبتسبم ومش هترد وهتتقل واحلي حاجة البنات اللي بتتقل ..

انت بردو هتكون ارخم وارخم ومتسبهاش قولها تعرفي انى عمري ماشوفت احلي من الشعر دة
ولو كانت لابسة طرحة
تقولها لعلمك شكلك جميل جدا بالطرحة مش هتعبرك بردو اطمن ...

خليك أرخم وأرخم (على طبيعتك اقصد) قولها بردو مش هتعبرنا ياجميل ... علي العموم دة رقم تليفوني وتقوله

هتلاقيها مطنشة قولها انتى بتتقلي لية انا عايز الرضا ياعسل

وخليك واد جنتل وانت بتعاكس يعني مترميش نفسك عليها اوى

قولها علي إسمك وإفضل ماشي جنبها مش وراها مش عايزين غباء وبصلها اوى ..

هتقولك فية اية انت عايز اية قولها بس اصل اول مرة اشوف حد بالجمال دة ..هتقولك ...ياخفة..وهية بتضحك...

قولها تعالي نقعد في اي كافيترية او اى مكان انتى تختارية ..

هتتراخم وتكشر وتقولك مبقعدش

قولها طيب انا فرحان اوى لانك رديتي عليا ..

هتضحك قولها علي العموم انا عايز اكلمك لانى معجب بيكى اوى
هتقولك لا قولها لا لازم اكلمك

هتلاقيها بتقول لا وهية من جواها نفسها تكلمك

قولها طيب شوفي انا بكرة هقعد فى المكان الفلاني وهنتظرك الساعة كذا كذا

هتسكت امسك اي ورقة وقلم واكتب رقم تليفونك واسمك ولازم تحطة مثلا علي كتاب ليها مسكاة اى حاجة مسكاها ولو

انت جرئ حطها في إيدها وإمشي علي طول وقولها ياريت اسمع صوتك ياجميل

وبعدين
.
.

هتلاقي نفسك اما في السجن او عند المأذون مع ان السجن اهون..

شفتوا بقي اخرة اللي بيعاكس البنات في الشارع
يارب تتعظو
وتسيبو بنات الناس فى حالها
يتكو القرف مليتو البلد

وملحوظه صغيرة تانى للتذكير: لو حصل اى ضرب انا ماليش دعوة
انا مش مسئول عن سوء الاستخدام فى المراحل الاولى

هههههههههههههههههههههه
nona la rose
عضو برونزي
عضو برونزي
nona la rose

انثى عدد المساهمات : 137

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش    عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الخميس أغسطس 12, 2010 12:34 am

هههههههههههههههههههههه زي الفل بس تبقا بنت عبيطه لو رضت تكلم حد كده
bondok
عضو مميز
عضو مميز

ذكر عدد المساهمات : 103

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش    عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش  Icon_minitime1الخميس أغسطس 12, 2010 8:35 am

هههههههههههههههههههههههه يه القسوه دى

عاوز تعاكس اى بنت وتخليها تحبك خش خد درس ببلاش
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف تجعل الفتاه تحبك بجنون